O le a le mea e fa'afefe ai moli lalo ma o le a le aoga o moli fa'ailo?

Talu ai o le mamanu o le leai o ni moli autu ua faʻateleina ma sili atu ona lauiloa, o loʻo tulituliloa e tupulaga talavou le suiga o mamanu moli, ma o loʻo faʻateleina faʻapogai moli fesoasoani e pei o lalo ifo.I le taimi ua tuanaʻi, atonu e leai se manatu o le a le downlight, ae o lea ua amata ona latou faʻalogo.O le a susulu mai le moli i lalo ma pe lelei le lanu.

anti glare downlight1

 

O le pupula, e pei o le lagona o le lavea saʻo i le moli o le taavale, o se moli le lelei, faʻaleagaina le vaai.O lenei faʻalavelave e le gata e afaina ai le vaai, ae o se tasi foi o mafuaʻaga taua o le vaivai o le vaʻaia.

E fa'afefea la ona maua e le malamalama i lalo le anti-glare?Faataitaiga,o moli malamalama maualalo atoa-i-tasi, o le puna malamalama e faʻaaogaina se mamanu loloto natia, ma e le mafai ona vaʻaia le malamalama i totonu o le vaʻaiga vaʻaia.I le taimi lava e tasi, o le punavai malamalama e fuafua lelei e tusa ai ma ergonomics, o le paolo o le 38 °, o le emitting angle i itu uma e lua o le 38 °, ma le ogatotonu emitting angle o le 76 °, ina ia mautinoa e lava le puna malamalama e. mataalia puipuia le pupula.
Vaai faalemafaufau e tatau ona sili atu ma le tasi le moli e faʻapipiʻi i le fale.Afai o moli uma e susulu, o le a faatauasoina, o lea e taua tele ai le filifilia o moli i lalo.

low glare downlights ip65
O lefa'amalama i laloe mafai ona faʻaleleia atili le manino o le ata ma faʻaitiitia le ata o le ata, faʻamalamalamaina le ata ma sili atu ona moni, maua ai se faʻaaliga sili atu.I se tulaga lautele, anti-glare downlight e le mafai ona maua se susulu, leai se ghosting, teteʻe aʻafiaga, faʻafefeteina, faʻasaoina o le malosi, saogalemu ma le faʻamaoni.


Taimi meli: Iuni-16-2022